söndag 28 augusti 2011

Vinnare utsedd på min blogcandy!!!

Min sambo har hjälpt mig att dra en vinnare....
och vinnaren är
..................
..................
....................
...............................
.....................
.............................
.....................
.....................
.......................
...........................
......................
....................
.....................
.....................
..................
trumvirvel!!
.................
................
...........................
........................
.......................
...........................
...................
.......................
..................................
................
................
.......................
..................
FRIDA!


STORT GRATTIS!!!
Mejla din adress till: ildolores52@gmail.com

Tusen tack alla som har varit med och tävla!!!
Och tusen tack för alla fina kommentarer.
Jag är supernöjd med mitt nya scraprum och snart är det dags att ta tag i julkorten.

Ha en fin kväll alla!

1 kommentar:

  1. Oj, vad kul! =) Första bloggcandyn jag någonsin vunnit!!! Tjohoo! =)
    Kram Frida

    SvaraRadera