söndag 14 augusti 2011

Nytt och fint pysselrum!!

God kväll!!

Änligen har vi blivit klara med att renovera och snygga till vår lägenhet. Det har tagit ca 3 veckor att spackla, slipa och måla alla rum. Vi har även bytt ut en stor del i badrummet och i köket.

Men jag är mest nöjd med mitt lilla pysselrum.
Tidigare hade jag inte ens ett skrivbord att sitta vid utan då satt jag vid köksbordet och fick lägga alla mina saker i påsar.
Men nu så har jag äntligen fått ett litet och organiserat rum.

På den första bilden ser ni hela skrivbordet med min cuttlebug och pennor och lite pappersförvaring.
Hyllor ovanpå där jag har lådor med stämplar, stansar, stickers och andra dekorationer. Även små burkar med knappar och en pärm med fler dekor. På de två översta hyllorna har jag satt upp lite kort som jag gjort.

Den andra bilden har jag satt upp en hög hylla bredvid skrivbordet. På hyllan har jag satt mina "snickarlådor" fyllda med blommor, band, och metalldekorationer.

Jag är väldigt nöjd med mitt nya lilla pysselrum. Nu är det bara dags att sätta igång och låda inspirationen flöda. Min sambo lär nog sakna mig om jag sitter därinne för mycket...haha, men det får han stå ut med.

NU ÄR DET BARA TVÅ VECKOR KVAR PÅ MITT BLOGGCANDY!!
SKYNDA OCH ANMÄL ER TILL ATT VINNA ETT JÄTTEPAKET MED MASSA GODIS!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar