torsdag 4 augusti 2011

Kortvikningar jag skall testa.

God kväll alla!

Jag har fått en idé att jag skall testa lite olika annorlunda kortvikningar.
Detta kommer att bli en liten egen utmaning.
Här kommer en lista på vikningar jag skall göra.

1: Starcard
2: Neverending card.
3: Hat-card
4: Surprise pop up card.
5: Tri-shutter card
6: Pocketcard.
7: Flap-fold-card
8: Bookcard
9: Center staircard
10: Babywagon (inte ett kort kanske)

Jag kommer att visa er alla jag gjort och stryka den från listan när den gjorts.

Har ni några exempel på andra olika vikningar eller någon bra tutorial på dessa ovan, lägg gärna en kommentar.

Nu kommer jag åka på semester och kommer nog inte att scrappa på cirka en vecka.
Men när jag kommer hem igen blir det att ta tag i min lilla lista.

Ni glömmer väl inte mitt bloggcandy (se inlägget tidigare) som ligger ute till 28 aug!!! ;)

Ha det fint alla kreativa människor därute!!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar