måndag 25 juli 2011

Birthdaycard in pink

God eftermiddag alla pysslare!
Good afternoon everyone!

Det har inte blivit så mycket scrappande på sista veckan eftersom vi håller på att måla om lägenheten.
Imorgon är mitt pysselrum klart och det skall sättas upp hyllor och bli fint.
Så snart så sitter jag och pysslar i mitt "nya" fina rum :)
It has not been so much scrapping in the last week because we are painting the apartment.
Tomorrow the craftroom will be done. So it won´t be long until i can craft again.

Därför vill jag visa er ett grattiskort som jag gjorde för ett par veckor sedan.
Det är i kort som går i rosa, brunt och svart.
Therefore, I would show you a congratulations card that I made a couple of weeks ago.
It is the card that goes in pink, brown and black.

Stämpel: Magnolia (såklart).
Hänge: panduro.
Papprena är köpta på panduro.
Stamp: Magnolia (of course).
Pendant: Panduro.
Papers are bought at Panduro.

Hoppas ni gillar det!
Hope you like it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar